Det löser sig...

Som jag skrev i kommentaren så är tyvärr min dator trasig. Den är kraschad, kaputt, helt jävla as-sönder. Andra gången på kort tid och jag insåg plötsligt att HP kanske inte va något för mig. Men när jag nu axlat min gamla pärla @ home dunkar jag in ett litet inlägg.

Som ni kanske förstår är jag hemma i Onsala. Känns nice att vara hemma men samtidigt är hela familjen i sälen så jag vandrar av och an i huset utan ngt sällskap. Nu ska vi inte glömma Olle och Melker, men dom kan ju tyvärr inte prata. Men dom e trevliga ändå som Jojje hade sagt. Vädret talar för sig självt och vår-brännan bara frodas. Grillen ska fram och köttbitar brännas i massor. Lyckas ölen också denna gång fukta en torr strupe ska nog denna helgen också bli en trevlig en.

Tänkte bara ge lite cred till våra läsare. Starkt att kolla in bloggen dag efter dag även ifall jag varit snuskigt dålig på att uppdatera på sistone. Men det har ju som sagt sina förklaringar.

På tisdag bär det av. Mot after-skins hemland sälen. Ska bli så himla soft så folk anar kanske inte. Resan ska absolut inte hypas men det är svårt att låta bli. Stämningen när folk sitter i bilen, knäcker en kall klockan 8 på morgonen och musik sprudlar ur högtalarna är svårbeskrivlig. Då kan man inte annat än att må bra. TJIHOOOOOO När jag kollade igenom vad jag precis skrivit kände jag spontant, fan va lamt. Inte alls särskilt mycket humor.

Så jag får ta och avsluta med ett citat som redan gått till historien. Folk kanske blir besvikna när jag tar ett från mina nya hemtrakter men jag kör på en liten rövare idag..

Bakgrunden till detta citat ser ut så här: Vi i ASP har länge gått och trånat efter en kvinna som går i ett annat program. Vi har suttit på biblioteket och dragit långa suktande blickar efter denna kvinna. Alla är överrens. Hon är FRÄSCH! Vi har träffat henne ute, men ingen har riktigt lyckats få en stabil kontakt med kvinnan i fråga. Men så händer det. Vi kör förfest hos en polare i klassen och vi blir nerbjudna till en annan förfest. Givetvis befinner sig Hon med stort H på den förfesten. En i klassen också kallad Jontrisch tar klivet och börjar snacka med henne. Det ska kanske tilläggas att alla är i tillståndet efter canaaaaadas (om det nu går). I alla fall så förs konversationen vidare och dom verkar ha trevligt (jag iakttar det på håll) och jag ser plötsligt att hon börjar känna sig obekväm och börjar prata med en annan. Då ser jag plötsligt en annan i klassen kolla på mig med ett jäääävligt stort leende. Han har svårt att hålla sig för skratt. Då har Jontrisch klämt fram den geniala kommentaren:

 -Du e fan snyggast på heeeeela jääävla högskolan

En kommentar som aldrig kommer att dö ut och Jonte kommer få höra i evigheter....

Tack för mig, lev väl gott folk och vakterna klagar på drinkar i taket... 

Emil även kallad Josef

Kommentarer
Postat av: Ekan

Den hade säkert varit rolig om man var där! :D Ringer imorgon.

2009-04-10 @ 02:13:06
URL: http://economister.blogg.se/
Postat av: jimpa

haha sjuuuka krej xD men det finns även en annan kvinna, kvinnan med stort K och stor DH ;)

2009-04-10 @ 18:52:35
Postat av: Admin

DH i your assssss....

2009-04-11 @ 02:21:53
Postat av: jimpa

xD puss på dig gubbi!

2009-04-13 @ 00:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0