Hyr ett vrak....

Jag har idag inlett en ny fas i mitt liv. Då kanske ni tänker, OJ ska Emil efter alla dessa år äntligen börja träna. Vilket givetvis inte är fallet. Träna gör man när man är 10 år och tycker fotboll är roligt. Träna gör man när man är allt för utseendefixerad. Träning är alltså till för homos och ingår eller kommer inte att ingå i min vardag på ett bra tag. Det skulle kanske vara när vågen visar fyrsiffrigt i så fall, men det dröjer nog också det några år. Nu sitter ni säkert med spänd förväntan och frågar er, "vad är det Emil har börjat med då?". Det kommer antagligen inte som någon chock när jag berättar detta men jag har börjat spela poker. Inte börjat börjat utan börjat börjat. Poker har jag ju spelat sen Jojje fyllde emo, men börjat spela mycket. Riktigt mycket. Planen är att hårdgrinda till vi åker till sälen, alltså cirka en månad. Springer (ursäkta användningen av pokertermer, men det är här ett måste) jag bra kommer jag fortsätta att spela även efter dröm-resan. Blir så inte fallet har jag nog spelat mina sista händer i det här livet. Jag ska ge det en chans och se om poker är ämnat för mig helt enkelt. Och går det som förväntat bra, så bör HC (nattklubb i sälen) fylla på helrörs-hyllan. För då ska det schpruuuutas, va så säkra. Resultat efter första dagen: Hade inte stim men hittade lillklonken, upp 250 dolls. 

Annars fortlöper livet som det gjort det senaste halvåret. Canaaaadas lite då och då, skola, chillning med mina H-stad polare som jag förövrigt trivs ruggigt bra med. Utbildning drar också igång nu inför kommande nollning. Där jag valt att axla rollen som doktor. Gå i morsans fotspår. När jag tänker efter är det en riktigt sjuk roll. När en kvinna (lika allergisk som Adam Tasinari var mot jordnötter) helt enkelt får en allergiattack och ligger och kippar efter andan kommer jag inte ha en fucking aning om vad ja ska göra. Men det är ju det utbildning är till för. Namnet som jag ska bära är Ben Dover vilket jag tycker är så himla roligt. Lite Partille humor över det, men wtf.
 
Nu dunkas en film på och idag blir det Valkyria som får pryda min skärm, intressant....




Att ha sex med de över 20 är självklart......30 är lyx.......över 40 är en bonus......att ha sex med de över 60 är äldreomsorg........över 70 är aktiv dödshjälp

För den late är det fest alla dagar // Empminator


Kommentarer
Postat av: Vigge

Nu jobbar vi klonkar m8:) Jag å G hittade 500$ hålet igår så det var inte direkt ngn biggie:) Men skönt att sluta en söndag plus iaf va? Nu fortsätter vi på det inslagna spåret å jobbar $10k innan april är slut;)



Vigge

2009-03-23 @ 15:58:15
URL: http://thegrinders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du brutit dig in i bårhuset nu igen emil?

2009-03-23 @ 22:30:40
Postat av: swempo

Okej att ja suttit inne ett par gånger, men bårhuset?

2009-03-25 @ 02:17:07
Postat av: Anonym

tänkte på bilden du lagt in. personen där lever inte!

2009-03-25 @ 14:50:18
Postat av: Admin

Söndrig dator därmed "blogguppehållet"

2009-04-03 @ 10:26:57
Postat av: Anders

Hehe Ben Dover låter bra:P

2009-04-08 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0