JOFA!

(Inte för att jag vill förstöra ditt inlägg Taab. Men det såg förjääävligt ut...)

Nu sitter man här igen i bloggarnas värld. Visst e det härligt?
Förstår att alla e lite otåliga å få höra vilket alternativ som fick flest röster plus vem som vann.
Inte helt otippat var det alternativ 3, Ööhh dompa som vann. Alfo var inte sen att lägga märke till Jofa-hjälmen vilket inte gjorde någon besviken. Vinnaren av tävlingen var den så förbannat frescha Angi-cheeseface-partypooper. Gratulerar till vinsten hoppas du njöt av mitt sällskap lika mycket som jag njöt utav ditt. Tyvärr blir det ingen tävling på ett tag då jag har fått uppdraget att arrangera nästa års paus underhållning i melodifestivalen så jag måste lägga lite krut på det. På tal om "krut" Kan man heta Krut? Jag tycker det.

Många kommer nog fråga sig. Vafan skriver han med fet text för? Jo det ska jag svara på. Jag råkade komma åt "shift" å någon mer knapp å jag vet inte hur man ändrar tillbaka.

Helgen var som alla andra helger. En ren å skär fest. Jojje skulle hålla sig nykter men det gick som vanligt åt helvete. Han klubbade å jag festade.

Det var fest på Hanhalsgården och som vanligt när det är bordsplacering så var stämningen som på en begravning. Att jag var näst intill nykter gjorde ju fan inte saken lättare. Jag hamnade brevid the one and only Vigge Shitholes syster. Måste säga att Vigge är snäppet vassare även ifall hans syster är freshare än honom. Kolla bara på denna bilden så kan man ju förstå.




Empa!

Jag känner mig redo att besvara dina funderingar kring det där med Aranäs. Just det där med bilderna i cafeterian eller i trappan "chillandes" kan man lätt tro att Rab har myntat. Men det visar sig att går man tillbaka, långt tillbaka visar det sig att det är en av dom riktigt stora som myntat hela den grejjen. Rab lärde sig av Ögat som i sin tur lärde sig av Densa som i sin tur lärde sig av den ökände Pappa Håkan. När Håkan var i den kritiska åldern (16-18 års åldern) försökte han hitta sig själv. Ena dagen mongobrillz andra dagen loafers med stora knäppen. Han funderade var dag på vem han var. Därav den slappa looken man ser hos många ungdomar. Varför man tar bilder är ju bara den nya hysterin gällande Facebook. Man tänker så "tar jag kort på Leffe å taggar honom så kommer han tagga mig nästa gång han har med sin kamera" Så det med bildtagandet har kommit på senare år.

"Trendsättaren"





Kunde inte hålla mig. Empa fick med en Jofa!

T to the O to the B.

Kiss


Kommentarer
Postat av: Tab

Det visade sig att jag skrev med osynlig text. Bara dom slugaste kan lista ut vad som står. Fan vad jag är dålig gällande min elektronik.

2009-03-17 @ 01:08:14
Postat av: Admin

du kan redigera i inlägg som lagts ut gubbi..

2009-03-17 @ 13:02:09
Postat av: Tab

vet inte hur man ändrar det jag gjorde.

2009-03-17 @ 13:08:43
Postat av: Affe

Det var lite av en oväntat att angie skulle ta hem storkovan denna veckan men men...

2009-03-17 @ 14:36:56
Postat av: Angie

Lilla Alfo, jag tror du kan ordna en film myskväll med Tobias ändå..

Förresten så blev det bara filmen, inget tilltugg.. Men Men.. får la nöja sig med det lilla.

Tack !

2009-03-17 @ 17:15:27
Postat av: Tab

Fy fan va du e oskön gummi! Kan jag hjälpa att du redan nu kommit in i den kritiska åldern då man inte äter godis? Hade fan dunkat upp världens jävla superpåse. Skyll dig själv!

2009-03-18 @ 11:30:51
Postat av: Angie

Haha! Jag är aldrig oskön! Jag är tacksam och nöjd! Det viktigaste var ju att du försökte. Lovar att jag ska äta godiset sen när jag inte riskerar att massera ett par äckliga fotbollsfötter..

2009-03-18 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0