Bam bam, bam bam bam, bam bam bam bam SVERIGE!

Chillar lite i min soffa och kollar på matlagningsprogram. Ser så himla gott ut det den rackarn gör. Tänkte nog också lyxa till det lite idag med maten. Jag tänkte nämnligen lägga till lite smör till mina snabbmakaroner. E det fredag så ska det firas.

I går kväll blev det givetvis hockey. Det svenska kollektivet övertygade och malde sönder Jagr och gubbarna. Hockey VM har aldrig varit min största passion, men det här är riktigt spännande. Kanada ikväll kan bli tufft, men med "MONSTRET" i mål så kan det gå vägen. Efter gårdagens seger blev det den mest spontana utgången i hela mitt liv. Putte hetsade mig och givetvis hängde jag på. Missa ett par bärs, skulle inte tro det. Vi skulle ta 3 bärs till matchen och sen gå hem och sova. Men nope. Att vi började klockan 8a dagen efter (idag) rörde oss inte i ryggen. Det var snuskigt mycket folk och blev till slut en riktigt trevlig tillställning. Det är helt klart en fördel med Halmstad. Är man sugen på utgång är det alltid fest, vilken dag det än är i veckan. 

Var ligger landet där man böjer bananerna, är det samma land där dom bor, indianerna?

Blir nog att kila bort till hemköp en sväng. Är så himla sugen på cheezee dooodles. Det kanske smyger med en liten festis också, vem vet.

Förra veckan hände faktiskt något roligt. Vi skulle ha en så kallad "overallsinvigning" inför nollningen (man inviger sina overaller genom att grisa ner sig och måla på dom osv). Vi delades upp i två lag. Tvåorna hade varit och köpt så kallade vapen. Det som fanns att tillgå var: Jääävligt mkt ägg, senap, fefferoni, mjöl, vatten, rhode island, cesar dressing, aioli och målarfärg . Vi fick välja vapen ett i taget sen var det krig. Bara kötta in skit i dom andras overaller. Alla såg ut som faaaan och luktade schittholes!

Dhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Ses på lanparty - Emp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0