Osanning!

Så har det hänt igen. Den där jäääävla POSTKODSMILJONÄREN!!!! Jag hatar den skiten mer än något annat. Får panik bara jag tänker på det. Jo precis, mitt nya postnr 302 48 har givetvis vunnit och får dela på 60 mills. Det har svävat helikoptrar över området, varit en massa kända äckliga artister i parken och den dryga noggern som delar ut pengarna har säkert sprungit runt här och knackat på massa dörrar. Antagligen till personer som är runt 100 år och kolar vilken sekund som helst. Det är väl lika bra att ge dom lite pengar. Tänk inte på oss studenter utan ge allt till pensionärerna, STRÅLANDE!

Igår vad det givetvis utgång på schemat. En förfest i en stuga nere vid havet höjde stämningen. Grillning, en flaska vitt och lite kvinnor så va den kvällen räddad. Slutade på Cafet som är "haket" som gäller just nu i Halmstad. Jag tror till och med Jojje hade gillat det stället. Lite lagom WT liksom.

Annars finns det väl inte mega mycket att berätta. Jag ska köpa en ny TV. En "42"a. Får bli en stationär dator också vid sidan om. Så att inte min LT krashar var och varannan jävla dag. Sverige tog också brons. En fin avslutning men en väldigt avslagen match. Men jag tror att åka därifrån utan en bronspeng hade förtagit stor del av Sveriges glädje (VM94).

"Den här putten är från ett sådant avstånd att antingen går den i eller så missar han."
- Göran Zachrisson vilket stjärnskott!!



// Westis aka Isbröven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0