Det är ett hårt arbete att göra ingenting...

Nu sitter jag här igen! Dygnsrytm som en sargad njure. Jag är piggare nu än vad Tompz är på självaste julaftons morgon. Känns väl inte allt för bra, men vad ska man göra?

Dagens stora händelse är att tre av min klassm8s har varit med i tidningen. Riktigt stort! LOKALTIDNINGEN! Lägg det längst ut på tungan och känn på det igen, LOKALTIDNINGEN! Göteborgs Posten framstår som rena rama skämtet. Jag mena "Gillar du brysselkål?", "Vem skulle du helst inte vilja kyssa?". Det här är frågor som är ruskigt djupa och hade inte ens passat inglasat på Louvrens museum.

Kvällens händelse var givetvis Barca - Chälzea. En match som kanske alla på förhand trodde Barca skulle leka hem. Men ack så fel folk hade. Chelsea var riktigt bra och värda segern. Men efter 93 spelade minuter tyckte Barca annorlunda och schmuttade in ett mål. Jag bryr mig inte särskilt om vem som hade gått vidare. Men det vad det en annan som gjorde. DenDaniel som är helt skogstokig i Barca hoppade upp och ner i kanske 10 min efter målet. Rev hela lägenheten och grät av lycka, Barca var i CL final. (det sista taget ur VM 94 krönikan)
 
Annars har det varit en dag som alla andra här nere i H-stad! Vädret är dock ganska dåligt vilket gör det än mer omotiverade att cykla till skolan. Men som en i skolan sa: Plugga gör man faktiskt frivilligt och lägger ner pengar på det. Att det kostar pengar är det ingen tvekan om, men att det är frivilligt, så faaaaaaan heller! Hade det varit frivilligt kan jag lova till gudarna att jag inte suttit nätterna i ända och läst en massa skit. Plugga är något man är tvingad till, för att någon gång i livet ha en chans att köpa en bil som kostar över 100k. Och det vill väl alla? Pengar är kanske inte allt, men inte långt ifrån!

Jag tänkte avsluta med ett citat från min kära vän Basshunter:
Vi sover på dagen, vi saknar tidsuppfattning, vi älskar snabbmat, vi e FESTFOLK!

Oskar Wilde, va inte han fikus?

Mörda ännu en vegan, så ses vi på stan!

// MacEPzorz aka Ghettosuperstar


Kommentarer
Postat av: acilegna

Mera mera mera ! :)

Det finns ju inget bättre än när man ser att en inlägg trillat in.. :)

2009-05-07 @ 22:06:30
Postat av: Anonym

Håller med, det är lyx med ett om dagen!

2009-05-07 @ 23:14:52
Postat av: Anonym

Underbart att bloggen kommit igång nu!

2009-05-08 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0