Stort jäävla kors i taket!

Andra dagen i rad jag schlänger in ett inlägg vilket känns jävvvligt bra. Kom precis hem från min kära vän Daniel, efter den här månadens längsta pokersession hitills. Vi satt konstant från klockan 8 tills klockan va 2 och ögonen började ge vika. Resultatet var possetivt och nu kan jag schteka till med en extra brämhult juice nästa gång jag handlar. Den juicen kommer snart ruinera mig. Varje gång jag beträder ICA MAXI (vilket jag gör kanske 3 ggr per vecka) lyckas jag alltid på ngt sätt köpa en rackare. Och dom e faaaaaaaan inte billiga, tvärtom. Kostar schmööör!

Vad hade jag mer på hjärtat egentligen. Jo. Förra natten inträffade en ganska rolig sak. Jag sitter uppe sent som vanligt när tanken slår mig, CRAP, det har ju kommit tre nya avsnitt av Prison Break (vilket jimpa hade talat om för mig). Jag satte igång och tankade. Eftersom alla torrentz-sidor i hela världen har lagt ner, förut piratebay, var det de enda alternativet. Det här kommer ju ta år tänkte jag. Ett internet som på senare tid har varit kass och piratebay på det, ingen bra kombo. Kombo 17 på fulhetsskalan, som Tobbe en vacker Halmstadsweekend fick erfara. Men vilken chock jag skulle få. Jag satte igång tankningen och insåg att jag tankade konstant i 1,7mbit/s. Sjuuuuka krej! Eftersom jag bara har 10mbits lina. Men ingen var gladare än jag. Och som alla kanske vet, har man en gång börjat se PB kan man aldrig sluta. Jag kom inte i säng förän klockan 7 och när väckarklockan ringde en och en halv timme senare, har man ju varit piggare.

- jag ser en hund där borta som ser jävligt hungrig ut
- hihihihi (från en tjock albinoGANGSTER)
- kommer den döda oss?
- Jaa lätt
- öööö SOFTA HUND
- E den lös?
- ser du jaaa
- ööoo shit vi drar

Finns det ett ställe på jorden man skulle vilja bo på är det ingen tvekan "LILLA MOTHERFUCKING EDET".

//  Rasmus aka Leck Westerberg

Kommentarer
Postat av: Linnet

Rasmus?

2009-05-07 @ 23:16:17
Postat av: Emil

Det myntades många nya smeknamn under sälenresan :P

2009-05-08 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0