Men ja du, nej du!

Hej Pardeyyypeople! Dagens inlägg ska börjas med effektivitet. Jag är så äckligt jävla effektiv. Ingen tid får gå till spillo. Hela tiden ska något göras. För att ge ett exempel kommer jag nu ta en printscreen och visa vad som händer på min dator just nu (bakom blogginlägget).



Som ni kanske ser, så tittar jag givetvis på Ullared på kanal5.se. Samtidigt som jag spelar Bloons towerdefence 4 samtidigt som jag railar kanske världens sjukaste HU match (återkommer till denna) samtidigt som jag på miniräknaren tränar 7ans gångertabell. Känn på den!

Åter till pokermatchen. Den sker mellan Durrrrr, världens bästa internetpokerspelare och Isildur. En svensk som ingen vet vem han e. Och JA, jag är den här gången helt säker på att det är en han. Dom spelar 5 bord 500-1000$. Igår vann Isildur 1,2 millz dollar av Durrrr och idag så är det fortsättning följer. POKERPORR på hög jääävla nivå skulle jag vilja kalla det.

Sen måste jag också utfärda en ursäkt till min vän Tobias. Som idag joinade gruppen "Vi som älskar Com Hem reklamerna". Min spontana tanke va ju givetvis, nejnej. Den kanske sämsta reklamen genom alla tider där två jävligt jobbiga kärringar håller på att prata fort om diverse bredband och fast telefoni. Men så hände det. Jag fick se deras senaste tillskott. Den va ju för fan skit-rolig. En riktig jävla succé.

Snart bär det av mot Viggeshittholessss. Det är givetvis ytterligare ett pokerlan på agendan. Och fy fan va kul det ska bli. Det blir en såkallad LOCKDOWN i 5 dagar för den som vet vad det innebär. Nice va ordet.

Nu blir det OZ och kanske en liten smårgås....

Om ni kan, så ses vi på lan (högkvalitetsskämt)

// Epocheeeezzzzeefejsssspardeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0